Kabala Yahudi ritüel cinayet Talmud IMF Grove kaçırılması

az99920: Kİ: commento al tuo video Kabala Yahudi ritüel cinayet Talmud IMF Grove kaçırılması pt5
كويتي بحق! الكابالا هي السم في الحياه واتمنا ان الكل يتجه الي الخير والبناء والخوف علي كل انسان فكلنا بشرنتالم ونشعر بالحزن الله يحفظ الجميع من الشرور وقرابين اطفال شيئ مؤلم وبشع
- CEVAP - Kuveyt YASASI: Benim Allah: yani: benim YHWH: sizi korusun: Benim sevgili kardeşi:: Müslüman kardeşlerimizin tüm bu aziz: erkekler: Kıymetli tüm doğruluk dolu .. neden, aşk: bütün insan ırkının, dolu
قانون للكويت: بلادي الله: أي: يهوه بلدي: يبارك لك: يا أخي العزيز: وجميع: إخواني مسلم: كل هؤلاء القديسين: الرجال: الثمينة الكامل لجميع البر .. لماذا من الحب: هو الكامل والجنس البشري كله

Commento al tuo video Kabala Yahudi ritüel cinayet Talmud IMF Grove kaçırılması pt5 .. MCTanman1 DEDİ: .. sonra yahudilere bir gerçek, Yahudi bir din, Hıristiyanlık ve İslam aslında BİR TEMEL DİN-CEVAP çünkü kendilerini antisimetic - 1. il sangue cristiano.pdf (kim bu suçları yapabilirsiniz Zaten bütün insan ırkı yapmaya karar verdi:? köle bir demet) .. 2. Grande rabbino Neofito - Il sangue cristiano nei riti erraci della moderna Sinagona.pdf .. 3. Talmud e cristiani - Pranaitis.pdf .. : BU YORUM DİĞER VİDEO DEVAM: 1 - Tüm hayatım, ben çok günah işledim 1 / 2 @ IsraelNationalTV. içinde bedenim, 2. içinde ruhumu ve 3.ruhumu çünkü Aslında ben her zaman dehşete ettik: yaratıklar yanı sıra, her türlü adaletsizliğe karşı: işlemeye seks bile karım ilk kadın olduğunu söyleyebilirim: Ben bilinen " böylece: hatta en yetenekli araştırmacı bir şey bulmak değil: bana karşı, kendimi şöyle dedi istemiyorsanız: Herhangi bir nefret ediyorum: çünkü kendimi, her şey bir şey ki, ben isteyerek ibadet benim kişiliğimi ya da ! birinin Ancak, diğerleri unutmak doğaüstü olaylar, çok nadir, aynı zamanda bana hatırlatmak metafiziği (örneğin, ayırt etme gücü olarak), özel biri olarak, kendime bakabilirsiniz: Tanrı hakkında, her insanın kaderi bu yana, rasyonellik: yaptığı açıklamada, her insanın verdiği "Tanrı'nın Glory", ve ben olmak istiyorum çünkü gezegen üzerindeki her insan için bir örnek önleyebilir? : Tanrı'ya bana konuşabilirsiniz .. aslında, çünkü hepimizin bildiği gibi: saygılı ve kibar: about: saygı saygı ile istediği: Allah, çok güzel bir adam, bütün yaratıkların irade Bu, bir vizyon, kendimi ve Tanrı, benim günah gizlemek için hiçbir zaman istemedim rağmen ki:, birkaç saniye süren uyku-uyanıklık: gördüğüm (anlamadan bağlamda ne ne yer): bir kapı: 4 önce: (: Hayatımın sembolü oldu): onun menteşeleri veya menteşeleri: bunun gibi, tüm vardı: deforme deforme noktaya, kapı olamazdı . açılacak Ancak, o kim İsa: Kapının diğer tarafında ve ben sadece ruhen görebiliyordu, İsa başlar: bir kez: tüm günahların listesini yapmak: "amazing!" Ben olamazdı İsa tarafından tanırlar:: ya benim suçluluk: Yaklaşık: 20, bu gibi listelenmiştir:% izlerken: "güvensizlik": içimde ruhumu görüyorum gibi, gerçekten, bütün günahlarımı listelenmiştir: .. olanlardı: Gerçekten tüm günahları Böylece, çünkü: söyleyerek, ve ağlamaya ve yalvarmaya: Bu vahiy, ben dizlerinin üzerinde "go away: ve bu durumda tekrar bana izin" İsa. bana cevap, ama, hemen tüm deforme kapı menteşeleri, yeteneklerini dönmek açıktı: Tanrı bana izin yok olur: benim günahları suçlusu olarak 10 yıl sonra acı bir durum: I saat 5.30 'da uyanık' m: benim alarm tarafından sabah bana hatırlatıyor:: arasında yarım saat: bana, benim işçi gelmelidir: zeytin hasat yapmak için: bir gün: all'inclemenza maruz: bu soğuk iklim: sıfırın altında sıcaklıklarda, yılın en soğuk tüm "hava yolları" tamamen tıkalı iken, mukus ve tüm bacaklarda ağrı ve kas reomatici kurbanı olan o kadar çok ki aynı zamanda: baş ağrısı (şimdi ben şimdiye kadar acı yok: Baş ağrısı ve çok daha az: romatizmal ağrıları) ama, bu durum açıkça bir yerinde "grip" Elbette hiç kimse gitmiş olacaktı bu yüzden bu tür iş yapmak bu olumsuz koşullar ve de ben gitmiş olmaz bekleyen:: fiziksel güç gerektiren! anlamak için: iyi: benim karar: (nedenleri: bir öğretmen: zeytin, hasat yapılabilir: Sadece, Pazar: veya: onun serbest gün), ya da onun olur: hatta ekonomik zarar var: eğer zeytin toplama:: bunu yapmak için yapılmıştır: sadece işçiler aracılığıyla, çünkü tarımda gelir, o kadar düşük: % 50 tüm kampanyaları: mahkum rağmen ekilmeyen: halkımızın nedeniyle durgunluk: onurlu yoksulluk umutsuzluk. tipik işsizlik, vb tüm fenomenlerin: Yahudi tefeciliği: bankacılık senyoraj:: Sahte: "kamu borcu" kurgusal: gibi: Masonik kötü hükümet için,

Commento al tuo video Kabala Yahudi ritüel cinayet Talmud IMF Grove kaçırılması pt5 .. MCTanman1 DEDİ: .. eğer bu doğruysa i diyemeyiz bir gerçek, Yahudi bir din çünkü hıristiyanlık ve islam, infact i bir dereceye kadar bu çirkin buluyorum, ama bu doğru BYT çok küçük bir olasılık varsa, o zaman Yahudiler kendilerini antisimetic ediliyor 1 - BİR TEMEL R DİN-CEVAP aslında. il sangue cristiano.pdf (kim bu suçları yapabilirsiniz Zaten bütün insan ırkı yapmaya karar verdi:? köle bir demet) .. 2. Grande rabbino Neofito - Il sangue cristiano nei riti erraci della moderna Sinagona.pdf .. 3. Talmud e cristiani - Pranaitis.pdf .. BU YORUM DİĞER VİDEO DEVAM: 2 / 2 @ IsraelNationalTV - çünkü: bir gelir oluşturmak: Puglia: Bari Murgia'nın aileniz için uygundur? neredeyse umutsuz bir iştir! Tabii bu çok uzun diyor ki: about: tamamen masum milyonlarca Yahudi, ödemek zorunda oldukları hayatlarını kin ve tüm kötülüklerin bu hahamların: Kakam: sinagog Şeytan uluslararası bankacılar: IMF M.Ö. FED. ecc .. İlluminati yapmış hak vardır: kötü çok karşı aracılığıyla tüm halkların: bankacılık senyoraj: giyim, vb .. vb .. komplo, masonluk, satanizm, vs .. vs .. bu yüzden, bu soğuk sabahı alınacak bir karar için bekleyen başımı tekrar: Ben tepe: Bir an böyle bir kaç saniye için yastık nasıl: 10 yıldır ilk kez: mometo bir uyku-uyanıklık döngüsü: yani bir gerçektir: doğal taşlar gibi, herkes için ortak bir deneyim .. Ancak, o an: Ben büyük bir planı: basamaklara:: hangi, kaç saniye sonra üssünde büyük bir önlerinde vardır: bir kare vardır: "muazzam", büyük gibiydi: : dünya gezegeninde insan gözler, o olamazdı: ne kadar bu olurdu: Bu meydanın sonunda, bu kadar büyük bir hayal mümkün değildi! ama görmek inanılmaz neydi? tamamen doluydu: gri bir takım elbise giymiş:: insanların insanca:: bir tarafı diğer tüm bu insanlar sıkışık kalabalıklar, sevgi ve şefkat doluydu: kare gibi, görmek için benim için. ve hep birlikte tek bir kalp gibi: Allah'a şöyle dedi: sanki tek bir canlı organizma: "Rabbim, onu korumak ona verdiğiniz Rabbi! gücü" Etkileyici .. Ben kimim: Tanrı'nın krallığı? : Ben yeryüzünde hiç kimse değil mi? bir melek görünmez ise: O benim sağ dedi, "şefaatçılarımızdır!" belliydi: anda karşı karşıya olduğu bu yer, Yahudilere çağrı: Sheol, biz Katolikler onu aramak: "Araf kutsal ruhlar" .. ama herkes için, o gün .. Çok heyecanlandım: Ben ve teşvik, saat 6:00 da benim traktöre arttı: Hızlı ve bütün bu sabah, sıcaklık sıfırın altında, ama hava bu, çok kuru bütün "havayolu" ve ben bunu yapmak mümkün olmuştur:: saflaştırılmış bir olağanüstü ve çok üretken bir günlük çalışma: Benim işçi ile daha fazla anlamak için bu vizyonu anlamı: önümüzdeki on yıl için. Nihayet zaman: köylü benim faaliyetleri, yararlanmak için:: için ve önlemek, herkese ruhlar düşüş: irretrievably kayboldu: cehennemin uçurumuna durdurmak için Rabbin istedi.Yani, Tanrı sordu: internet üzerinde kalmak için daha fazla zamana sahip olmak.Öyle varsa beni bağışlayın: salak:: 10 yıl: Daha fazla kullanım için:: başarılı olmak için:: anlıyoruz: bir zamanlar:: bu iki rüyalar: gerçekler:: mesafe:: 10 yıl :: 1) gerçekte vardı. A: bir mesaj: (ama ben şöyle konuştu: başka şeyler var: "tuhaf":::: Zaten benim siteleri konuştum)), 2. A: tek coğrafi yer, ilk önce, ben sadece çünkü:: ön:: büyük kare::: muktedir:: bakın. ::: Sağ: Ben: Chainsaw Massacre: Yahudi Tapınağı Göksel:, yoluyla, gidin: tüm bu insanlar: gün: Yargı. Yani:: Bakanlığı'ndan: unius REI: ya da metafizik "doğa kanunu"::: hatta: Tanrı:: tek seçenek Krallığı girin tüm bu ateistler::: Herkes :::: onlar aracılığıyla ölmüş olabilirdi:: antlaşma: İsa Mesih'in bize hak olduğunu: .. : bu ruhlar:: işledikleri: çok ciddi günahları::: layık: düşmek::: cehennem:::: hakkında: Çay:% 60:: hepsi: : insan ırkı. Burada: nedenleri:: her şeyi yapabileceğini,: veya:: ben bu dünyada yapabileceğini? :: Bana nispeten önemli bence:: Ben değil, derseniz: rehberlik olacak:: İsrail::: Tüm ulus: dünya:? Değişiklik: Uluslararası Para Fonu (IMF) Bugün: bir ki:::: kendi uluslarının mülkiyet olarak, Anayasa diyor? zaten planlanan 3. WW nükleer kaçınılmaz!

@ Uhjk100 durması gerekir:: "İslam'ın sahte din" demek: Neden: herhangi bir din ya da herhangi bir gerçekliğin ideolojik yanlış olabilir! Olur:: Hoşgörüsüzlük, Emperyalizm:: insanların öldürülmesi: masum: suçlu: sadece: Neden farklı isimler: ya da: Tanrı onun birçok birini çağırmak ulusları ezmek: Masonluk as: : aracılığıyla, onun banka senyoraj:: o yaptı: Yasadışı: Her gerçeklik:: Kurumsal (: nedenleri: tüm zorla:: a: suç sessizlik), her şey:: Dünya aracılığıyla:: IMF-NWO.Çünkü ben gösteren herhangi bir kişi saygı duyacağız:: Tanrı bilmek::: aşk, adalet, barış, merhamet, eşitlik: evrensel kardeşlik, sabır saygı ve hoşgörü:: tüm çeşitliliği.İşte nedenleri: bu değerler:: a: bir ateist gerçekleri gösterebilir:: daha Tanrı'yı ​​bilmek: bütün dindarlar bir araya koymak! Ancak, kadar, güç teolojik var:: Siyaset:: Bu bakanlığı: Evrensel:: unius Rei? Yani:: önümüzdeki 50 yıl .. Her gerçeklik: Dini: veya: kurumsal: gösterilir: gerçek bir denge insancıllaştırmak! Çünkü zaman: Bakanlığı'ndan siyasi:: teoloji:: mümkündür: hiçbir anti-christ:: kendini ifade etmek için!