mauaji kabbalah Talmud IMF Grove kutekwa

az99920: SAID: Commento al Tuo video: judovski obredni umor Kabala Talmud IMF Grove ugrabitve pt5 كويتي بحق! الكابالا هي السم في الحياه واتمنا ان الكل يتجه الي الخير والبناء والخوف علي كل انسان فكلنا بشرنتالم ونشعر بالحزن الله يحفظ الجميع من الشرور وقرابين اطفال شيئ مؤلم وبشع - ODGOVOR - Zakon z dne Kuvajt: moje Allah: to: moj YHWH: vas blagoslovi: Dragi brat: in vsi: Moji muslimanski bratje: vsa svetniki: moški: dragoceni: poln vseh pravičnosti .. zakaj, vaše ljubezni: poln, celotne človeške rase قانون للكويت: بلادي الله: أي: يهوه بلدي: يبارك لك: يا أخي العزيز: وجميع: إخواني مسلم: كل هؤلاء القديسين: الرجال: الثمينة الكامل لجميع البر .. لماذا, من الحب: هو الكامل, والجنس البشري كله Commento al Tuo video: judovski obredni umor Kabala Talmud IMF Grove ugrabitve pt5 .. MCTanman1 je dejal: .. Judje so se antisimetic sami, saj za dejstvo, judovske vere, krščanstva in islama je pravzaprav en osnovni RELIGIJA-ODGOVOR - 1. il sangue cristiano.pdf (ki lahko naredi teh kaznivih dejanj se je že odločil, da ne celotne človeške rase:? samo enega kup sužnjev) .. 2. Grande rabbino Neofito - Il sangue Cristiano nei riti erraci della Moderna Sinagona.pdf ..3. Talmud e Cristiani - Pranaitis.pdf .. TA KOMENTAR nadaljuje v drugih video: 1 / 2 @ IsraelNationalTV - v vse moje življenje, grešil sem veliko: 1. v mojem telesu, 2. notri mojo dušo, in 3. v mojem duhu, ker sem bil vedno strah dejstvo: da se zavežejo vse krivice proti: bitja, pa tudi: tudi ko gre za seks: lahko rečemo, da moja žena je bila prva ženska, ki: so mi znani, " torej: tudi najbolj usposobljene raziskovalec: ne bo mogoče najti ničesar: proti meni, če jaz ne želim, da je dejal:. od sebe, vsaka stvar, stvar, ki, jaz prostovoljno, ker: Sovražim vse: čaščenje moje osebnosti, ali , da lahko nekdo, pogled na sebi, kot nekoga posebnega pa je metafizika (kot je moč razsodnosti), da si me spomnil, tudi, zelo redki, ki so nadnaravne dogodke, ki jih drugi pozabite:! in da je Bog daje vsakemu človeku, kot je njegova izjava:. o, usoda vsakega človeka, saj je racionalnost: "Slava Bogu", in ker želim biti: na primer za vsakega človeka na planetu sem lahko prepreči? : Bogu, se lahko od govoriti z mano .. saj, v bistvu: kot vsi vemo: Bog je zelo prijazen fant: spoštljiv in vljuden: o: spoštovanje, ki ga želi imeti v zvezi: z voljo vseh svojih ustvarjenih bitij . tako da, čeprav nikoli nisem želel skriti, da sebi in Bogu, moj sin, v vizijo: da: je trajal nekaj sekund, medtem ko: sem bil v spanja in budnosti: Videl sem (brez razumevanja: niti kontekst niti kraj): Vrata: 4 pred: (da: to je bil simbol mojega življenja): njegova tečaji ali tečaji: vsi so bili, kot je ta: deformiran: deformiran: do te mere, da se vrata ne morejo . odpreti Ampak, to je Jezusa, ki je bil: na drugi strani vrat, in lahko sem videl samo duhovno, Jezus se začne: enkrat: da seznam vseh mojih grehov: "neverjetno!" Nisem mogla, daprepozna: moja krivda: bodisi: približno: 20%, kar je bilo na seznamu, kot je ta: medtem ko gledate: s "nejeverno": v mojem duhu v meni: vidim, kot je, res, da so navedene vse moje grehe: po Jezusu .. to so bili: res: vse moje grehe Torej, ker:! tega razodetja, sem sodijo na kolenih: in jokati in prositi, rekoč: "ne moreš oditi:. in me pustil še enkrat v tem stanju" Jezus ne ne me odgovor, vendar, takoj, vse deformirana tečaji vrat, vrniti v svoje sposobnosti Očitno je bilo:! Bog ne bi me pustil: biti ujetnik mojih grehov, 10 let pozneje:. v boleče stanje: I sem buden na 5,30: zjutraj po moje alarm, ki me spominja: kot so: med, pol ure: moje delavec mora priti k meni: za iti storiti oljke žetev: v enem od dni: najhladnejši leta, ko so temperature pod ničlo: all'inclemenza izpostavljene: v tem hladnem podnebju: medtem ko so bile vse moje "dihalne poti" popolnoma zamašena, od sluzi in vseh mojih udih so bili plen za bolečine v mišicah in reomatici: toliko, da je tudi:glavobol (zdaj, jaz nikoli ne trpijo: glavobola: in veliko manj: revmatičnih bolečin), vendar, ta pogoj jasno navedeno "gripe" je bil na mestu Gotovo bi nihče šel:. za to vrsto dela, tako fizično zahtevno: v teh neugodnih razmerah, in tudi jaz ne bi šel v čaka:!. razumeti: bolje: moja odločitev: (zakaj: učitelj: za oljke lahko, žetev treba storiti: samo, v nedeljo: ali: svoje: prosti dan), ali pa: lahko, da bo: tudi: da ima gospodarsko škodo: če zbirka: iz oljk: je bila narejena storiti: samo: preko delavci, saj: dohodki v kmetijstvu, so tako nizke, da: 50% vseh akcij: so bili obsojeni: biti neobdelana, kljub: obup, ki je dostojanstveno revščini: od naših ljudi zaradi recesije:. brezposelnost itd vsi pojavi tipičen: iz judovske oderuštvo: bančnegaizdaje denarja: in: ponaredek: "javni dolg": izmišljena: na primer: za Masonic slabe vlade, Commento al Tuo video: judovski obredni umor Kabala Talmud IMF Grove ugrabitve pt5 .. MCTanman1 je dejal: .. Ne morem reči, če je to res, Dejstvo mi zdi nezaslišano do te mere, če pa byt zelo zelo majhna verjetnost je to res, potem Judje so se antisimetic sami, saj za dejstvo, judovske vere, krščanstva in islamaje pravzaprav en osnovni R RELIGIJA-ODGOVOR - 1. il sangue cristiano.pdf (ki lahko naredi teh kaznivih dejanj se je že odločil, da ne celotne človeške rase:? samo enega kup sužnjev) .. 2. Grande rabbino Neofito - Il sangue Cristiano nei riti erraci della Moderna Sinagona.pdf .. 3. Talmud e Cristiani - Pranaitis.pdf .. TA KOMENTAR nadaljuje v drugih VIDEO: 2 / 2 @ IsraelNationalTV - zato, ker: ustvariti dohodek: primeren za svojo družino na Murgia v Bariju: Puglia? je skoraj brezupna naloga! seveda: ta pravi, zelo dolg: o: na milijone Judov popolnoma nedolžnih, ki so morali plačati: s svojim življenjem: sovraštvo in vse zlo: da ti rabini: Kakam: mednarodni bankirji iz sinagoge Satan: IMF BCE FED. ECC .. : Od Iluminatov: so si zaslužili, da imajo opraviti: toliko zla: proti: vsi narodi s pomočjo: bančništvo izdaje denarja: obraba, itd .. itd .. zarote, Prostozidarstvo, satanizem, itd .. itd .. tako, da na hladno jutro v čakajo na odločitev je treba sprejeti: sem bil hrib: moja glava še enkrat: na blazini za nekaj sekund, kot je ta: V trenutku: kako je 10 let prej:: Imam mometo: cikel spanja in budnosti: in sicer, da je realnost: naravni: kot je za vse, skupno izkušnjo .. Vendar pa je v tistem trenutku: I am: na veliki načrt: na dnu, ki se po nekaj: klini: obstaja veliko pred njimi: je kvadrat: "ogromno", je bilo kot velika: da , ni bilo mogoče zamisliti nekaj tako velika: na planetu Zemlja: za, moje človeške oči: ni mogel videti: kako daleč bi to: lahko ta kvadrat konca! ampak kaj je bilo neverjetno videti? je bilo videti, kot so kvadratni: to je bil povsem poln: ljudi: vsi oblečeni v sivo obleko: vse je bilo strnjeno množice: dostojno: na eni strani: z drugimi: vsi ti ljudje: bili so polni ljubezni in sočutja: za mene. in, vsi skupaj kot: z enim srcem, rekel Bogu: kot da bi vsi bili: en sam živ organizem: "Gospod, si ga zaščitili Gospod si ga dal:!. trdnost" Impresivna .. Kdo sem jaz: v Božjem kraljestvu? če: sem nihče na zemlji? medtem ko angel nevidno: je rekel, da moja pravica, "so vaši priprošnjike!" je bilo očitno: sem bil s katerimi se soočajo na: kraj, da: si Judje pokličite: Podzemlje, ko smo katoličani ga pokličete: "sveto duše v vicah" .. ampak za vse, ki dan .. Jaz sem bil: tako navdušen: in spodbuja, da, sem povečala, na moj traktor ob 6:00: hitro: in v vse tisto jutro, s temperaturo: pod ničlo, vendar: zrak je bil tako suh, da je prečiščeni: vse moje "dihalne poti", in sem bil sposoben za to: izredna in zelo produktivno: dan, delo: z mojo delavec: nič več razumeti: smislu te vizije: za naslednjih deset let. Ko so končno: Prosil sem Gospoda, naj preneha: moje dejavnosti kmeta, za koristi: in za preprečevanje in, padec vse tiste duše, ki: so nepovratno izgubljeni: v brezno pekla. Torej, sem vprašal Boga: od, da imajo več časa, da ostanejo na internetu. Ti mi oprostite, če sem bil tako: idiot: by: uporaba več: 10 let: za: ne: da bi bila uspešna: do: razumeti: nekoč: kot so: ti dve sanje: dejstva: da: razdalja: od: 10 let : so bili v resnici: 1). :: Eno sporočilo: (ampak sem rekel, ne: Imam druge stvari: "čudno": od:, ki: ne: sem že govoril na moji strani), in 2). : Enotno geografsko mesto: zato, ker, prvič, sem bil samo: od: spredaj: do: ogromen kvadratni: za: ne: da bi lahko: da: videti. : In: da: desni: sem: Chainsaw Massacre: od: judovski tempelj Celeste: skozi:, ki se je na: go: vse tiste ljudi: dan: Sodba.Torej:: moje ministrstvo: od: unius REI: ali: metafizike: "naravni zakon", je:: edina možnost: za: Vnesite kraljestvo: Božje: tudi: za: vsi ti ateisti: in: za: vsakogar : da:: ne: da bi lahko umrli skozi:: zaveze: Jezus Kristus, ki je zaslužen za nas: .. vse: tiste duše: ne: ki so jih zagrešili: tako hude grehe: tako: by: vreden: od: do padca:: pekel: kot so: je:: o: čaj: 60%: od: vse: : človeško raso. Tukaj je: zakaj: vse,: da: sem lahko naredil,: ali: ne: jaz bi se na tem svetu? : Za: me je relativno: Pomembno mislim: da: če rečem, ne: bom imel orientacije: od: Izrael: in: od: vse narod: od: svet? : Za: sprememba: Mednarodni denarni sklad danes: z: da: je: od: last njihovih narodov: kot so: Ustava pravi? že načrtuje, 3 rd WW jedrskega je neizogibno! @ Uhjk100 - moramo ustaviti: od: pravijo, "false vere islama": zakaj: vse religije: ali: vsak resničnost: ideološki: lahko je napačno! Kdaj: postane: do: Imperializem nestrpnosti: za: ubijanje ljudi: nedolžne: da: so krivi: samo: zakaj: sklicevati na Boga z eno od svojih številnih: različna imena: ali: za: zdrobiti narodi: kot: prostozidarstvo nima : s pomočjo,:: njegova banka izdaje denarja: da: je bil dosežen: nezakonita: vsak realnosti: od: institucionalni (: zakaj: vsi prisiljeni: da: a: sokriva tišina), v vsem:: svet, s pomočjo:: svoje IMF-NWO. Zato, ker bom za vsako osebo, ki dokazuje: od: Poznavanje Boga: da: je: ljubezen, pravičnost, mir, usmiljenje, enakost: univerzalnega bratstva, spoštovanja potrpljenje: in: toleranca: za: vse raznolikosti. Tukaj je: zakaj: te vrednote: tudi:: lahko ateist v dejstva, ki kažejo: od: vedeti Bog več, z: vsi verniki skupaj! Ampak, dokler je moč obstaja teološki: in: Politics: od: to ministrstvo: univerzalno: od: unius Rei? Npr: za: naslednjih 50 let .. Vsak resničnost: verske: ali: institucionalne: bodo prikazani: bolj človeških svojo pravo ravnotežje! Ker: v času: moje ministrstvo: politične: in: teologije: ne: je mogoče: ni anti-Kristusa: od: do izražati! az99920: SAID: Commento al Tuo video: Kiyahudi kiibada mauaji kabbalah Talmud IMF Grove kutekwa pt5 كويتي بحق! الكابالا هي السم في الحياه واتمنا ان الكل يتجه الي الخير والبناء والخوف علي كل انسان فكلنا بشرنتالم ونشعر بالحزن الله يحفظ الجميع من الشرور وقرابين اطفال شيئ مؤلم وبشع - Jibu - sheria ya Kuwait: Mwenyezi Mungu wangu, yaani: YHWH wangu awabariki: Kaka yangu mpenzi, na wote: Ndugu zangu Waislamu: watu wote: wanaume: thamani kamili wa haki yote .. nini, ya upendo wako: ni kamili, na jamii ya watu wote قانون للكويت: بلادي الله: أي: يهوه بلدي: يبارك لك: يا أخي العزيز: وجميع: إخواني مسلم: كل هؤلاء القديسين: الرجال: الثمينة الكامل لجميع البر .. لماذا, من الحب: هو الكامل, والجنس البشري كله Commento al Tuo video: Kiyahudi kiibada mauaji kabbalah Talmud IMF Grove kutekwa pt5 .. MCTanman1 alisema: .. Basi, Wayahudi ni kuwa antisimetic wenyewe, kwa sababu kwa kweli, dini ya Kiyahudi, Ukristo na Uislamu ni kweli ONE BASIC DINI-Jibu - 1. il sangue cristiano.pdf (ambao wanaweza kufanya uhalifu huu Yeye tayari aliamua kufanya nzima ya wanadamu mbio:? moja tu kundi la watumwa) .. 2. Grande rabbino Neofito - Il sangue cristiano nei riti erraci della moderna Sinagona.pdf .. 3. Talmud e cristiani - Pranaitis.pdf .. COMMENT HII VIDEO kuendelea nyingine: 1 / 2 @ IsraelNationalTV - katika maisha yangu yote, nimekosa sana: 1. ndani ya mwili wangu, 2. ndani ya nafsi yangu, na 3.katika roho yangu kwa sababu mara zote wamekuwa na hofu kutokana na ukweli: kufanya dhuluma yoyote dhidi ya: viumbe, pamoja: hata linapokuja suala la ngono unaweza kusema kwamba mke wangu alikuwa mwanamke wa kwanza kuwa: Mimi kujulikana, " hivi: hata uchunguzi zaidi wenye ujuzi: hakuweza kupata chochote: juu yangu, kama mimi mwenyewe hawataki alisema:. mwenyewe, kila kitu kitu, sijui kwa hiari kwa sababu: I hate yoyote: ibada ya maisha yangu, aukwamba mtu anaweza kuangalia mwenyewe, kama mtu wa pekee hata hivyo, ni metafizikia (kama vile nguvu ya utambuzi) kwamba, je, kuwakumbusha mimi, pia, ni nadra sana, kwamba ni matukio yasiyo ya kawaida, kwamba wengine kusahau! na kwamba Mungu hutoa kwa kila mtu, kama kauli yake. kuhusu, hatima ya kila mtu tangu, ni rationality: "utukufu wa Mungu", na kwa sababu nataka kuwa: mfano kwa kila binadamu katika sayari siwezi kuzuia? : kwa Mungu, ya anaweza kuzungumza na mimi .. kwa sababu, kwa kweli: kama sisi wote tunajua: Mungu ni guy nzuri sana: heshima na heshima: kuhusu: heshima kwamba anataka kuwa na heshima; wa mapenzi ya viumbe vyake vyote . hivyo, ingawa mimi kamwe alitaka kuficha, kwa mimi mwenyewe na kwa Mungu, dhambi yangu, katika maono: kwamba: imedumu kwa sekunde chache wakati mimi nilikuwa katika wake usingizi-: Mimi nimeona (bila kufahamu muktadha walawala mahali): mlango wa: 4 kabla ya: (kwamba: ilikuwa ni ishara ya maisha yangu): bawaba yake au hinges: Watu wote, kama hii: deformed: deformed: kwa uhakika, kwamba mlango hakuweza . kufunguliwa Lakini, ni Yesu alikuwa nani: katika upande wa pili wa mlango, na nilikuwa naona tu kiroho, Yesu huanza: mara moja: kutengeneza orodha ya dhambi zangu zote: "kushangaza!" Siwezi kwa kutambua: hatia yangu: ama: takriban: 20% ya kile waliotajwa, kama hii: wakati wa kuangalia: na "kufuru": katika nafsi yangu ndani yangu: Mimi naona, kama kweli, kwamba dhambi zangu zote walikuwa waliotajwa: na Yesu .. wale walikuwa: kweli: wangu dhambi zote Hivyo, kwa sababu:! ya ufunuo, mimi kuanguka juu ya magoti yao: na kilio na kuomba, akisema: "huwezi kwenda mbali. na basi mimi tena katika hali hii" Yesu anafanya si jibu mimi, lakini, mara moja, wote hinges deformed ya mlango, kurudi kwa uwezo wao Ni dhahiri: Mungu si ina basi mimi: kuwa mfungwa wa dhambi zangu miaka 10 baadaye. katika hali ya chungu, mimi 'm macho saa 5.30: asubuhi na alarm wangu, inanikumbusha: kama: kati, nusu saa: mfanyikazi wangu lazima kuja kwangu: kwa ajili ya kwenda kufanya mavuno mizaituni: katika moja ya siku: baridi sana ni wa mwaka, huku joto chini ya sifuri: all'inclemenza wazi: katika hali ya hewa kuwa baridi: wakati "hewa" wangu wote walikuwa kabisa occluded, kutoka kamasi na miguu na mikono yangu yote walikuwa mawindo ya maumivu na reomatici misuli: kiasi kwamba pia: maumivu ya kichwa (sasa, sijui milele kuteseka ya kichwa: na kiasi kidogo: wa maumivu ya baridi yabisi) lakini, hali hii ni wazi unahitajika "mafua alikuwa" katika mahali Hakika hakuna mtu wamekwenda:. kufanya aina hiyo ya kazi ili kimwili na kudai: katika hali mbaya na pia wale napenda wamekwenda katika kusubiri!. kuelewa: maisha bora zaidi uamuzi wangu: (nini: mwalimu: kwa mizaituni, na mavuno inaweza kufanyika: tu, ya Jumapili: au: wake, bure siku), au: anaweza ingekuwa: hata: kuwa na uharibifu wa uchumi: kama ukusanyaji: ya mizaituni: ilikuwa alifanya la kufanya tu: kwa njia ya wafanyakazi, kwa sababu: kipato katika kilimo ni hivyo chini, kwamba: 50% ya kampeni wote wanakuwa wamekutwa na hatia: kuwa kame licha: kukata tamaa kwamba ni umaskini heshima; wa watu wetu kwa sababu ya kushuka kwa:. ukosefu wa ajira, nk wote hali ya kawaida: ya riba ya Kiyahudi; wa benki seigniorage: na wake: bandia: "Umma wa madeni": tamthiliya: kama vile: kwa serikali ya Masonic mbaya, Commento al Tuo video: Kiyahudi kiibada mauaji kabbalah Talmud IMF Grove kutekwa pt5 .. MCTanman1 alisema: .. Siwezi kusema kama hili ni kweli, infact i kupata ni outrageous kwa kiasi, lakini kama byt uwezekano mdogo sana sana hii ni kweli, basi ni kuwa antisimetic Wayahudi wenyewe, kwa sababu kwa kweli, dini ya Kiyahudi, Ukristo na Uislamu ni kweli ONE BASIC R DINI-Jibu - 1. il sangue cristiano.pdf (ambao wanaweza kufanya uhalifu huu Yeye tayari aliamua kufanya nzima ya wanadamu mbio:? moja tu kundi la watumwa) .. 2. Grande rabbino Neofito - Il sangue cristiano nei riti erraci della moderna Sinagona.pdf .. 3.Talmud e cristiani - Pranaitis.pdf .. COMMENT HII VIDEO kuendelea nyingine: 2 / 2 @ IsraelNationalTV - kwa sababu: kujenga kipato: yanafaa kwa ajili ya familia yako juu ya Murgia wa Bari: Puglia? ni karibu kazi isiyo na matumaini! bila shaka, hii anasema kwa muda mrefu sana: kuhusu: mamilioni ya Wayahudi kabisa wasio na hatia, kwamba, wana wa kulipa: kwa maisha yao: chuki na uovu wote kwamba haya wanazuoni: Kakam: mabenki ya kimataifa ya Shetani sunagogi IMF KKkulishwa. ecc .. ; Wa Illuminati: na alistahili kuwa na kufanyika: hivyo maovu mengi; dhidi ya: watu wote kwa njia ya: benki seigniorage: kuvaa, nk .. nk .. kula njama, freemasonry, satanism, nk .. nk .. hivyo, juu ya kuwa asubuhi baridi katika kusubiri uamuzi wa kuchukuliwa: Nilikuwa kilima: kichwa yangu tena, juu ya mto kwa sekunde chache kama hii: Katika dakika, jinsi 10 miaka ya kwanza:: mimi namometo: usingizi-mzunguko wake: yaani, kwamba ni ukweli: asili: kama ni kwa ajili ya wote, uzoefu wa kawaida .. Hata hivyo, wakati huo: Mimi: juu ya mpango wa kubwa: katika msingi ambayo, baada ya machache: rungs: kuna kubwa mbele yao: kuna mraba: "mkubwa", ilikuwa ni kama kubwa: kwamba , haikuwa rahisi kufikiria jambo kubwa sana: juu ya sayari ya dunia: kwa, macho yangu binadamu: hakuweza kuona: jinsi mbali ingekuwa kwamba: mraba hii inaweza mwisho!lakini yale ya ajabu kuona nini? ni kuona, kama vile mraba: ilikuwa kabisa kamili ya watu wote wamevaa suti kijivu: wote walikuwa serried makundi, kwa heshima: mmoja upande: na nyingine: watu hao nao walikuwa kamili ya upendo na huruma: kwa ajili yangu. na, wote kwa pamoja kama: kwa moyo mmoja, wakisema kwa Mungu: kama ikiwa wote walikuwa: moja ya viumbe hai: "Bwana, wewe kumlinda Bwana wewe kumpa:!. nguvu" Kuvutia .. Mimi ni nani: katika ufalme wa Mungu? kama: Mimi nina hakuna katika ardhi? wakati malaika asiyeonekana: yeye alisema kwa haki yangu, "ni waombezi wenu!" ni dhahiri: Nilikuwa ya wanakabiliwa katika: mahali, kwamba: wewe Wayahudi piga simu: kuzimu, wakati sisi Wakatoliki simu yake: "roho takatifu katika tohara" .. lakini kwa ajili ya wote, na siku .. Mimi nilikuwa: hivyo msisimko: na moyo, kwamba, mimi imeongezeka, juu ya trekta yangu saa 6:00: kwa haraka, na kwa kuwa asubuhi yote, pamoja na kujiwasha: chini ya sifuri, lakini: hewa ilikuwa kavu, ambayo inakujitakasa: wangu wote "airway", na mimi kuwa na uwezo wa kufanya hivyo: ajabu na uzalishaji sana: siku ya kazi: na mfanyakazi wangu, hakuna zaidi kuelewa: maana ya maono kwamba: kwa miaka kumi ijayo. Wakati hatimaye: nilimuuliza Bwana na kuacha: shughuli yangu ya wakulima, kwa ajili ya kufaidika: na kwa na kuzuia, kuanguka kwa wale watu wote ambao: walikuwa irretrievably waliopotea: katika dimbwi la kuzimu. Basi, nilimwuliza Mungu; wa kuwa na muda zaidi wa kukaa kwenye mtandao. Wewe udhuru mimi kama mimi wamekuwa hivyo: idiot: na: matumizi ya zaidi: miaka 10, kwa maana: si: kuwa na mafanikio: kwa: kuelewa, mara moja: kama:, wale ndoto mbili: mambo: kwa: mbali: ya: 10 miaka Hakika wao walikuwa katika hali halisi ya: 1). :: Moja ujumbe: (lakini mimi si alisema: Mimi na mambo mengine: "ajabu": wa: ambayo: si: Mimi tayari amesema katika maeneo yangu) na, 2). : Moja kijiografia mahali: kwa sababu, kwanza, nilikuwa tu: ya: mbele: kwa: mraba mkubwa: kwa: si: kuwa na uwezo wa: na: kuona. : Na: kwamba: haki: Nilikuwa: Chainsaw Massacre: wa: Kiyahudi Hekalu Celeste: kwa njia ya: ambayo, alikuwa na: kwenda: wale watu wote siku ya: Hukumu. Hivyo:: huduma yangu: ya: unius Rei: au: metafizikia: "asili ya sheria" ni:: chaguo tu: kwa: kuingia katika ufalme; wa Mungu: hata: kwa: hawamjui hayo yote; na: kwa: mtu yeyote : kwamba:: si: wangeweza kufa kwa njia ya:: Ahadi: kwamba Kristo alistahili kwa ajili yetu .. yote: wale roho: si: wamefanya: mbaya dhambi: hivyo: na: anastahili: wa: na kuanguka kwa:: Jahannamu: kama: ni: kwa: kuhusu: chai: 60% ya: zote: : binadamu mbio. Hapa ni: ni kwa nini: kila kitu,: kwamba: mimi naweza kufanya,: au: si: mimi naweza kufanya katika dunia hii? : Kwa: mimi ni kiasi: Nadhani muhimu: kwamba: kama mimi kusema, si: Nataka uongozi: ya: Israel: na: wa: taifa wote ya: dunia? : Kwa: change: Shirika la Fedha Duniani leo: na: kwamba: ni: wa: mali ya mataifa yao husika: kama: Katiba inasema? tayari imepangwa 3 rd WW nyuklia ni kuepukika! @ Uhjk100 - tuache: wa: kusema, "dini ya uwongo ya Uislamu": kwa nini: dini yoyote: au: yoyote ya ukweli: kiitikadi: inaweza kuwa ni uongo! Wakati: inakuwa: kwa: ubeberu wa Matukio: kwa: mauaji ya watu wasio na hatia: kwamba: ni kupatikana na hatia: tu: kwa nini: waomba Mungu na mmoja wa wake wengi: mbalimbali majina: au: kwa: kuponda mataifa: kama: Freemasonry haina : kwa,:: benki yake seigniorage: kwamba: aliyoyafanya: kinyume cha sheria: kila ukweli: wa: kitaasisi (: kwa nini: zote kulazimishwa: kwa: a: kimya makosa), kwa kila kitu:: dunia, kupitia:: yake IMF-NWO. Kwa sababu, mimi heshima mtu yeyote ambaye inaonyesha: wa: Kumjua Mungu: kwamba: ni: upendo, haki, amani, huruma, usawa: wote udugu, heshima kwa uvumilivu: na: kuvumiliana: kwa: zote tofauti.Hapa ni: ni kwa nini: maadili haya: pia:: Mungu yupo katika ukweli zinaweza kuonyesha: wa: kumjua Mungu zaidi, ya: zote watu wa dini kuweka pamoja!Lakini, mpaka, nguvu ipo kiteolojia: na: Siasa: ya: huduma hii: kwa wote: wa: unius Rei? Yaani: kwa: miaka 50 ijayo .. Kila ukweli: kidini: au: kitaasisi: itakuwa imeonyesha: humanizing mizani yake ya kweli! Kwa sababu: wakati wa: huduma yangu: ya kisiasa: na: theolojia: si: inawezekana: no kupambana na christ: wa: kueleza yeye mwenyewe!