zsidó rituális gyilkosság Kabbala Talmud IMF Grove elrablását

az99920: azt mondta: Commento al Tuo videó: zsidó rituális gyilkosság Kabbala Talmud IMF Grove elrablását pt5
كويتي بحق! الكابالا هي السم في الحياه واتمنا ان الكل يتجه الي الخير والبناء والخوف علي كل انسان فكلنا بشرنتالم ونشعر بالحزن الله يحفظ الجميع من الشرور وقرابين اطفال شيئ مؤلم وبشع
- VÁLASZ - JOG Kuvait: my Allah: azaz: a YHWH: áldjon meg benneteket: Kedves testvérem: minden: My muszlim testvérek: minden szentek: férfiak: drága: tele minden igazság .. miért, az a szerelem: a teljes, az egész emberiség
قانون للكويت: بلادي الله: أي: يهوه بلدي: يبارك لك: يا أخي العزيز: وجميع: إخواني مسلم: كل هؤلاء القديسين: الرجال: الثمينة الكامل لجميع البر .. لماذا, من الحب: هو الكامل, والجنس البشري كله

Commento al Tuo videó: zsidó rituális gyilkosság Kabbala Talmud IMF Grove elrablását pt5 .. MCTanman1 mondta: .. akkor a zsidók, hogy antisimetic magukat, mert tény, a zsidó vallás, kereszténység és az iszlám valójában egy alapvető vallási VÁLASZ - 1. il sangue cristiano.pdf (akik nem ezeket a bűncselekményeket? Már úgy döntött, hogy az egész emberi faj: az egyik csak a csomó slave) .. 2. Grande rabbino Neofito - Il sangue Cristiano nei riti erraci della moderna Sinagona.pdf .. 3. Talmud e cristiani - Pranaitis.pdf .. Ez a megjegyzés Folytatás MÁS VIDEO: 1 / 2 @ IsraelNationalTV - az egész életemben, Vétkeztem sok: 1. belül a testem, 2. belül a lelkem, és 3. a lelkem, mert én mindig is rettegett a tény: elkövetésére minden igazságtalanság ellen: a lények is: akkor is, ha jön a szex: akkor mondhatjuk, hogy a feleségem volt az első nő, hogy: Az általam ismert, " így: még a legügyesebb nyomozó: nem talál semmit: ellenem, ha én magam nem akarok azt mondta: a magam, minden dolog. dolgot, hogy én szívesen, mert: utálom minden: imádják a személyiségem, vagy hogy valaki nézd meg magam, ahogy valaki a különleges! azonban a metafizika (mint például a hatalom a megkülönböztetés), hogy nem emlékeztetnek is, az nagyon ritka, hogy a természetfeletti események, hogy mások elfelejteni: és hogy Isten ad minden embernek, az ő nyilatkozata: kb, sorsa minden egyes ember. mivel ez a racionalitás: "Isten dicsőségére", és mert szeretnék lenni: példa minden ember a bolygón? tudom megakadályozni : Isten, az is beszélni velem .., mert valójában: mint tudjuk: Isten egy nagyon kedves fickó: tiszteletteljes és udvarias: about: tekintetben, hogy azt akarja, hogy kapcsolatban: az akaratát minden teremtmény . igen, bár én soha nem akartam, hogy elrejtse, hogy magam és az Istennek, a bűnöm, egy látomásban: hogy: tartott néhány másodpercig, míg: voltam az alvás-ébrenlét: láttam (anélkül, hogy megértenék: sem az összefüggésben sem a hely): a ajtó: 4 előtt: (, hogy: ez volt a szimbóluma az életemben): a saját zsanérok és pántok: mindnyájan, mint ez: deformált: deformálódott: arra a pontra, hogy az ajtó nem kell nyitni. De, hogy Jézus az, aki volt: a másik oldalon az ajtó, és láttam, csak lelkileg, Jézus kezdődik: egyszer: hogy a listát az összes bűnömet: "fantasztikus!" Nem tudtam, hogy felismerni: a bűntudat: vagy: kb: 20%-a, amit felsorolt, mint ez: miközben nézi: a "hitetlenség": a lelkem bennem: látom, ahogy, sőt, hogy minden bűnöm sorolták: Jézus .. ezek voltak: tényleg: minden bűnömet! Így, mivel: az, hogy a kinyilatkoztatás, én esik térdre: és sírni és könyörögni, mondván: "nem mehet el: és hadd újra ebben az állapotban." Jézus nem nem válaszolt nekem, de azonnal, minden torz zsanérok az ajtón, vissza képességeiket! Nyilvánvaló volt: Isten nem is hadd: lehet foglya a bűneimet. 10 évvel később: a fájdalmas helyzetben: I "m ébren 5,30: a reggel a riasztó, hogy eszembe jut: például: között, fél óra: a saját munkavállalónak kell jönnie hozzám: a menni nem az olajbogyó szüret: az egyik nap: a leghidegebb az év, a hőmérséklet mínusz: all'inclemenza kitéve: az, hogy a hideg éghajlat: míg az én "légúti" teljesen elzáródott, a nyálka és minden tagom volt áldozatul a fájdalom és az izmok reomatici: annyira, hogy még: A fejfájás (most, én soha nem szenvednek: a fejfájás: és sokkal kevésbé: a reumás fájdalmak), de ez a feltétel egyértelműen jelezték, hogy "influenza volt, hogy" a helyén. Természetesen senki nem ment volna: erre a fajta munkát, fizikailag megterhelő: azokban a kedvezőtlen körülmények között! és én nem mentek. várakozó: megérteni: jobb: a döntésemet: (miért: a tanár: az olajbogyó, a betakarítás lehet tenni: csak a vasárnap: vagy: ő: ingyenes nap), vagy: tudja azt: még: hogy gazdasági károkat: ha a gyűjtemény: az olajbogyó: ez történt meg: csak: a munkások, mert: jövedelmek a mezőgazdaságban annyira alacsony, hogy: 50%-kampány: elítélték: hogy műveletlen ellenére: a kétségbeesés, hogy a méltóságteljes szegénység: a népünk, mert a recesszió: a munkanélküliség, stb. minden jelenség jellemző: a zsidó uzsora: a banki seigniorage: és: hamis: "államadósság": kitalált: például: a szabadkőműves rossz kormány

Commento al Tuo videó: zsidó rituális gyilkosság Kabbala Talmud IMF Grove elrablását pt5 .. MCTanman1 mondta: .. Nem mondhatom, ha ez igaz, infact találom felháborítónak olyan mértékben, de ha byt egy nagyon nagyon kis valószínűséggel ez igaz, akkor a zsidók, hogy antisimetic magukat, mert tény, a zsidó vallás, kereszténység és az iszlám valójában egy alapvető R vallás-VÁLASZ - 1. il sangue cristiano.pdf (akik nem ezeket a bűncselekményeket? Már úgy döntött, hogy az egész emberi faj: az egyik csak a csomó slave) .. 2. Grande rabbino Neofito - Il sangue Cristiano nei riti erraci della moderna Sinagona.pdf ..3. Talmud e cristiani - Pranaitis.pdf .. Ez a megjegyzés Folytatás MÁS VIDEO: 2 / 2 @ IsraelNationalTV - mert: létrehozni jövedelmet: alkalmas a család a Murgia Bari: Puglia? szinte reménytelen feladat! Természetesen: ez azt mondja, nagyon hosszú: kb: zsidók millióinak teljesen ártatlan, hogy kell fizetniük: az életüket: a gyűlölet és minden gonosz: hogy ezek a rabbik: Kakam: a nemzetközi bankárok a zsinagóga Sátán: IMF BCE FED. ecc .. : Az Illuminátusok: érdemelt volna, hogy volna: annyi rosszat ellene: minden nép révén: banki seigniorage: kopás, stb .. stb .. összeesküvés, szabadkőművesség, sátánizmus, stb .. stb .. igen, ezen a hideg reggelen a várja a döntést kell meghozni: Én domb: a fejem újra: a párnán néhány másodpercig, mint ez: Egy pillanat: hogyan 10 év első:: én a mometo: alvás-ébrenlét ciklus: nevezetesen, hogy egy valóság: természetes: ahogy minden, a közös élmény .. Azonban abban a pillanatban: én vagyok: egy nagy terv: az alapja, amely után néhány: lépcsőfokok: van egy nagy előttük: van egy négyzet: "hatalmas", olyan volt, mintha nagy: a , nem lehetett elképzelni valami olyan nagy: a Földön: az, az én emberi szem: nem tudta, hogy: meddig lenne, hogy: ez a tér is vége! de mi volt a hihetetlen látni? volt látni, mint a tér: ez volt teljesen megtelt: az emberek: minden öltözött, szürke öltönyt: mindannyian szoros tömeg: tisztességesen: egyik oldala: a másik: minden ember: voltak tele szeretettel és együttérzéssel: nekem. és minden együtt: egyetlen szív, mondván, hogy Isten, mint ha minden a következők voltak: egy élő organizmus: "Uram, te megvédje őt! Úr adsz neki: az erő." Lenyűgöző .. Ki vagyok én: az Isten országát? ha én vagyok senki a földön? míg egy angyal látható: azt mondta, hogy én jobb, "azok az közbenjárók!" nyilvánvaló volt: voltam a szembe meg: az a hely, hogy: te zsidó hívás: seol, míg mi katolikusok nevezik: "a szent lélek purgatóriumban" .. hanem minden, ez a nap .. Én voltam: annyira izgatott: és bátorítani, hogy én emelkedtek, az én traktor 06:00: gyorsan: és minden reggel, a hőmérséklet fagypont alá, de: a levegő annyira száraz, hogy a tisztított: az én "légúti", és képes voltam erre: egy rendkívüli és nagyon termékeny: a napi munka: az én munkás: nem több, hogy megértsék: a jelentése, hogy a látás: a következő tíz évben. Amikor végül: kértem az Urat, hogy stop: tevékenységem a paraszti, a javára: és, és megakadályozzák, bukása minden lélek, aki: volt menthetetlenül elveszett: a szakadék a pokol.Szóval, megkérdeztem Istent: az, hogy több időt maradni az interneten. Te bocsáss meg, ha már így: idióta: a: használ több: 10 év:: nem: hogy lehet sikeres: a: megérteni: egyszer: mint: ez a két álom: tények: A: Távolság: A: 10 év : voltak a valóságban: 1). : A: egy üzenet: (de azt mondtam, nem: én más dolgokat: "furcsa": A: ebből: nem: már beszéltem az én helyek), és 2). A: egy földrajzi hely: mert először is, én csak: A: első: a: a hatalmas tér: a: nem: hogy képes: a: látni. : És: hogy: jobbra: voltam: láncfűrészes mészárlás: A: zsidó templom Celeste: a: ami kellett: menni: minden ember: a nap a ügy:. Tehát: A: a minisztérium: a: ​​unius REI: vagy: metafizika: a "természetes jog": az: csak a lehetőséggel:: adja meg a Kingdom: az Isten is: az: ezek ateisták: és: a: bárki : hogy:: nem: ők is halt meg: a: szövetséget: hogy Jézus Krisztus megérdemelt számunkra: .. mindent: az lelket: nem: ők vállalták: olyan súlyos bűnök: így: a: méltó: a: csökkenni: a: a pokol: a: a: a: a: tea: 60%: A: minden: : az emberi faj. Itt van: miért: mindent: hogy: tudtam csinálni,: vagy: nem: tudtam csinálni ezen a földön? : A: nekem viszonylag: fontos, azt hiszem: hogy: ha azt mondom, nem: Megvan az útmutatást: a: Izrael: és: A: a nemzet: a: világ? : A: a változás: a Nemzetközi Valutaalap ma: a: a: a: a: megfelelő tulajdonos népek, mint: az Alkotmány azt mondja? A már tervezett 3. WW nukleáris elkerülhetetlen!

@ Uhjk100 - mi kell hagynia: a: azt mondják, "a hamis vallás az iszlám": miért: minden vallás: vagy: olyan valóság: világnézeti: lehet hamis! Mikor: lesz: a: imperializmus az intolerancia: az: embert ölni: ártatlan:, hogy: a bűnösnek: csak az: miért: élni Isten egy a sok: a különböző nevek: vagy: a: törje össze a nemzeteket: az: szabadkőművesség nem : a,: a: a bank seigniorage: hogy: ő tette: az illegális: minden valóság: A: az intézményi (: miért: minden kényszerítette: a: a: bűnrészesek csend), mindenben: a: világ révén: a: az IMF-NWO. Mert én tiszteletben tart minden személyt, aki igazolja: a: Tudva, Isten, hogy: ez: a szeretet, az igazságosság, a béke, a kegyelem, az egyenlőség: az egyetemes testvériség, tiszteletben türelmet: és: tolerancia: a: az összes sokféleséget. Itt van: miért: ezeket az értékeket: még: a: ateista a tények azt mutatják: a: Isten ismerete többet is: az összes vallásos emberek együttvéve! De, amíg a hatalom létezik teológiai: és: Politika: A: a minisztérium: univerzális: A: unius Rei? Azaz: a: a következő 50 évben .. Minden valóság: a vallási: vagy: intézményi: jelenik meg: emberivé az igazi egyensúlyt! Mert: az idő az: én minisztérium: politikai: és: teológia: nem: lehetőség van: nem anti-Krisztus: A: kifejezni magát!